Το νέο VW Roadster 2011, έχει διαπιστευτήρια του hardcore με τα μέσα του κινητήρα τοποθετημένο, αλλά έχει τις απαιτούμενες σύγχρονες φιλικές προς το περιβάλλον τάσεις, έχοντας ένα λεγόμενο “καθαρό ντίζελ” του κινητήρα.
Με 132kW στις 4200rpm και 350 nm ροπής στις 1750rpm, το 2,0-λίτρων common-rail άμεσου ψεκασμού turbo-diesel ωθεί το ελαφρύ πρωτότυπο αυτοκίνητο από 0-100km / h σε 6,6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα των 226 χιλιομέτρων / h.
Την ίδια στιγμή, η κατανάλωση καυσίμου είναι 4.3L/100km, με δύο χαρακτηριστικά, μια αυτόματη λειτουργία start-stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας που συλλαμβάνει και αποθηκεύει την ενέργεια από το φρενάρισμα για να βοηθήσει στη δύναμη των συστημάτων επί του σκάφους, που λένε ότι το νέο VW Roadster 2011, αντιπροσωπεύει την εξοικονόμηση καυσίμων των 0.2L/100km στην οδήγηση στην πόλη. Οι εκπομπές καυσαερίων μειώνονται κατά την τοποθέτηση των μεταγενέστερων στην αποθήκευση καταλυτικού μετατροπέα NOx και έχουν βαθμολογηθεί σε ένα εξαιρετικά χαμηλό 113g/km. Η οδήγηση πηγαίνει στους πίσω τροχούς μέσω γνωστού και εντυπωσιακού 6-τάχυτο DSG διπλής διαβίβασης της VW συμπλέκτη. Η κυκλοφορία του νέου VW Roadster 2011, αναμένεται στην αγορά στα τέλη του 2011.