Στις 17 Δεκεμβρίου του 2010, σε μια καμπάνια «Walk with Giants» Johnnie Walker, η ηγετική μάρκα στις παγκόσμιες πωλήσεις του ουίσκι, διοργανώνει μια κοινή εκδήλωση με έναν από τους πιο επιτυχημένους εστιάτορες στη Μόσχα, τον Arkady Novikov, ο οποίος έγινε το πρόσωπο του διεθνούς προγράμματος «Walk with Giants». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σε εγκάρδιο κλίμα στο ρετιρέ, του οποίου τα παράθυρα θα προσφέρουν εκπληκτική πανοραμική θέα της νύχτας στη Μόσχα. Οι επισκέπτες και οι συμμετέχοντες της βραδιάς θα είναι γνωστοί εστιάτορες και επιχειρηματίες φίλοι του Arkady Novikov.
Η εκστρατεία «Walk with Giants», αντανακλά τη φιλοσοφία της μάρκας Johnnie Walker, που αποδεικνύει την επιθυμία να κερδίσει και την προσωπική πρόοδο μέσα από την ιστορία της ζωής του παγκοσμίου φήμης ανθρώπων που έχουν επιτύχει. Ανάμεσα στον κόσμο των γιγάντων που συμμετέχουν στην εκστρατεία «Walk with Giants», ένας διάσημος ηθοποιός ο Robert Carlyle, εξαιρετικός οδηγός της Formula 1 Jenson Button και Lewis Hamilton, οι διάσημοι ταξιδιώτες RanulphFiennes και Amyr Klink, καθώς και ο διάσημος φωτογράφος Don McCullin και ο Richard Branson, ο ιδρυτής της εταιρείας Virgin. Ο Arkady Novikov δεν αποτελεί εξαίρεση, προσθέτοντας στις λίστες από τους πιο σημαντικούς και ταλαντούχους ανθρώπους στον πλανήτη. Το γεγονός θα συγκεντρώσει φίλους μόνο του Arkady Novikov, συναδέλφους στην επιχείρηση του εστιατόριου και επιτυχημένους ανθρώπους των επιχειρήσεων, οι άνθρωποι για τους οποίους η φράση «keep walking» είναι το πιστεύω. Προσκεκλημένους, με τους οποίους ο Arkady Novikov, για πολλά χρόνια, θα είναι σε θέση μόνο να μην κοινοποιήσει τη φήμη του εστιατορίου και να ακούσουν για τα σχέδιά του για το μέλλον, αλλά επίσης θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα της βραδιάς. Η Johnnie Walker, η ηγετική μάρκα στις παγκόσμιες πωλήσεις ουίσκι, που θα ενσαρκώνει την ιδέα της προσωπικής δημιουργίας και της ανάπτυξης. Οι καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες σε όλο τον κόσμο εκτιμούν τη μοναδική γεύση της, που δημιουργήθηκε από αναγνωρισμένους δασκάλους της ανάμειξης. Ο συνδυασμός της ιδιαίτερης προσοχής για τον καταναλωτή, το εμπορικό ταλέντο και η αφοσίωση επέτρεψε τρεις γενιές Walker, το οποίο ιδρύθηκε το 1820 από ιδιωτικές εταιρείες σε μεγάλες διεθνείς επιχειρήσεις κατασκευής και πώλησης του παγκοσμίου φήμης premium ουίσκι.