Η νέα Subaru Impreza WRX STi είναι μία 4θυρη έκδοση που συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον κυρίως αισθητικού επίπεδου και αυτό, όχι μόνο χάρη στην υιοθέτηση μιας ευμεγέθους, αλλά… WRC, αεροτομής στο πίσω μέρος, όπως ακριβώς συνέβαινε και στο πρόσφατο παρελθόν. Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι αλλαγές της Subaru Impreza WRX STi είναι ιδιαίτερα εκτενείς, με τα φωτιστικά σώματα, τον προφυλακτήρα, την εντονότερη κλίση του καπό και τους προβολείς ομίχλης να είναι πλήρως ανασχεδιασμένα. Αντίστοιχου περιεχομένου και ανάλογης… έκτασης είναι και οι αλλαγές στο πίσω μέρος της 5θυρης έκδοσης, με την 4θυρη να προτάσσει εδώ μια αγωνιστικών καταβολών και ιδιαίτερα «τετραγωνισμένη» λογική.
Στα μηχανικά μέρη, όπου παραδοσιακά οι «γρήγορες» εκδόσεις του ιαπωνικού μοντέλου Subaru Impreza WRX STi κερδίζουν την προσοχή, η βασικότερη βελτίωση αφορά τις αναρτήσεις της «μεγάλης» (WRX STi). Πιο συγκεκριμένα, πέρα από τη νέα ρύθμιση της τελευταίας σε ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτές δοκούς, με τα πρώτα μάλιστα να είναι και χαμηλότερα σε ύψος, κατά 5 χλστ., αλλαγές έχουν γίνει και στη διάταξη της. Στο μπροστινό μέρος της Subaru Impreza WRX STi έχει προστεθεί ένα επιπλέον αλουμινένιο μπράτσο, ενώ διαφοροποιήσεις έχουν γίνει και στο υποπλαίσιο, αλλά και στον τρόπο στήριξης της πίσω, προκειμένου να ενισχυθούν ακόμα περισσότερο τα σπορτίφ χαρακτηριστικά στη γρήγορη οδήγηση. Στον κινητήρα, δεν αναφέρονται αλλαγές, με τον γνωστό επίπεδο μπόξερ των 2,5 λίτρων να εξακολουθεί να αποδίδει 305 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. Στη νέα Subaru Impreza WRX STi, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα μεγαλύτερα κατά 35 και 40 χλστ. εμπρός και πίσω μετατρόχια, καθώς και στο μεγαλύτερο, επίσης, κατά 10 χλστ, πλάτος των ελαστικών της βασικής έκδοσης. Αντίστοιχες, με την έκδοση Subaru Impreza WRX STi, αλλαγές έχουν γίνει και στην πίσω ανάρτηση του αυτοκινήτου, ενώ ο κινητήρας που είναι επίσης υπερτροφοδοτούμενος, με χωρητικότητα 2.457 κ.εκ. αποδίδει 265 ίππους στις 6.000 σ.α.λ.
nice car…!!!!!!!!!!