Το Peugeot 908 RC, κινεί ένας diesel κινητήρας με την ονομασία V12 HDi DPFS. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο έχει σχεδιαστεί με απώτερο σκοπό τη συμμετοχή της εταιρείας στο Πρωτάθλημα Le Mans του 2007. Οι 691 ίπποι που αποδίδονται από τα 5.5 λίτρα, είναι νούμερο που αν μας το έλεγαν πριν από κάποια χρόνια θα μπορούσαμε να πούμε πως ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας. Η μέγιστη ροπή του Peugeot 908 RC, φτάνει τα 1.200 Nm. Ο κινητήρας έχει διάταξη V 100 μοιρών, γεγονός που του επιτρέπει να έχει αρκετά χαμηλό κέντρο βάρους. Στο τέλος της εξάτμισης δύο ειδικά διαμορφωμένα φίλτρα φροντίζουν για τη μείωση της εκπομπής των βλαβερών καυσαερίων. Το σειριακό κιβώτιο των έξι σχέσεων έχει ειδικά τροποποιηθεί ώστε να αντέχει την υπερβολική ροπή του κινητήρα που είναι τοποθετημένος στο κέντρο.
Η συγκεκριμένη διάταξη επιτρέπει στο γαλλικό μοντέλο, Peugeot 908 RC, να έχει ένα αρκετά μεγάλο χώρο αποσκευών στον τρίτο όγκο του αμαξώματος. Οι θέσεις οδηγού και συνοδηγού βρίσκονται αρκετά μπροστά, επιτρέποντας κατά αυτό τον τρόπο τη μέγιστη οπτική επαφή με το δρόμο. Οι δυναμικές γραμμές της εξωτερικής σχεδίασης είναι το κύριο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου. Το καλογυμνασμένο αμάξωμα διακατέχεται από καμπύλες και ακμές, ενώ οι λείες επιφάνειες δεν αφήνουν τα μάτια να ξεκολλήσουν. Το πανοραμικό εμπρός παρμπρίζ αφήνει τους επιβάτες να απολαύσουν το τοπίο όπως θα μπορούσαν μόνο σε ένα ανοιχτό αυτοκίνητο.
Κοιτώντας το πρόσωπο του Peugeot 908 RC, αντιλαμβάνεσαι άμεσα πως η σχεδίαση παραπέμπει σε κάποιο πανέμορφο και τρομακτικό αιλουροειδές, το οποίο είναι έτοιμο να σε κατασπαράξει. Η μικρή απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος σε συνάρτηση με τους τεράστιους καλογυαλισμένους τροχούς, 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω, ενισχύουν το επιθετικό προφίλ του Peugeot 908 RC. Στον αντίποδα του άγριου σχεδιαστικού συνόλου, βρίσκονται οι νίκελ λεπτομέρειες που χαρίζουν στο αυτοκίνητο τη φινέτσα και το κύρος ενός ακριβού μοντέλου. Στο εσωτερικό του Peugeot 908 RC, η γυάλινη επιφάνεια που καλύπτει τα 3 m2 του ουρανού, χαρίζει στην καμπίνα των επιβατών άπλετο φως. Οι φουτουριστικές γραμμές στο εσωτερικό ακροβατούν ανάμεσα στην αρμονία και την υπερβολή. Η δερμάτινη επένδυση κυριαρχεί, καθώς καλύπτει τις περισσότερες εάν όχι όλες τις επιφάνειες. Τμήματα από ματ αλουμίνιο παίζουν και αυτά το ρόλο τους σε αυτή την περίεργη συνάρτηση υλικών και σχημάτων.
Οι ενδείξεις των οργάνων είναι ψηφιακές με αναλογική σκέψη και τα χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα ξεπερνούν κάθε προσδοκία, διότι αποτελούνται από μια μεγάλη οθόνη αφής. Πιο σπορ δε γίνεται. Τα κεραμικά φρένα και η τελική ταχύτητα που σύμφωνα με την εταιρεία φτάνει τα 300 χλμ., είναι στοιχεία που δεν περιμένει κανείς να συναντήσει σε ένα σεντάν, πόσο μάλλον όταν η κινητήριος δύναμη προέρχεται από έναν κινητήρα diesel.