Ο σταθμός ηλεκτροπαραγωγής των νέων MV Agusta F3, ένα ενσωματωμένο 675cc τρικύλινδρο, παίζει φόρο τιμής στη πιο νικηφόρα μάρκα μοτοσικλετών στον κόσμο. Με αυτή τη διάταξη η MV έτρεξε και κέρδισε πρωτοφανή αριθμό των αγώνων και παγκόσμιους τίτλους.
Αυτός ο γραφικός κινητήρας έχει πλέον επιστρέψει με τη μορφή μιας supersport μεσαίου βάρους avant-garde με την εκτέλεση τεχνικών λύσεων με βάση τις απαιτήσεις του Claudio Castiglioni ο οποίος είναι πεπεισμένος ότι αυτή είναι η ιδανική δομή για ένα μέσο supersport βάρος. Ο κινητήρας είναι το πιο συμπαγές, απίστευτα μικροί και στενοί κινητήρες που έχετε δει ποτέ σε αυτή την κατηγορία. Ο σταθμός ηλεκτροπαραγωγής έχει απίστευτα μοντέρνο σχεδιασμό, τεχνολογικά προηγμένες και σε θέση να παράγει την περισσότερη δύναμη που έχετε δει ποτέ σε αυτή την κατηγορία. Ένα από τα πολυάριθμα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι η καταπολέμηση της περιστροφής στροφαλοφόρου άξονα, που δεν έχετε ξαναδεί σε μια μηχανή supersport παραγωγής.