Το άκρως εντυπωσιακό αυτοκίνητο έχει μια διάταξη τελείως διαφορετική. Τα χειριστήρια της Ferrari 458 Italia είναι πολύ κοντά στα χέρια του οδηγού, ενώ εντύπωση κάνουν οι δύο μεγάλοι αεραγωγοί του συστήματος κλιματισμού που βρίσκονται ακριβώς δίπλα στο τιμόνι, και στις δύο πλευρές του. Ο διακόπτης εκκίνησης καθώς και οι ρυθμίσεις για το ESP, βρίσκονται πάνω στο τιμόνι ενώ εκεί συναντάμε πλέον και τους διακόπτες για τα φλας.
Όλα όσα χρειάζονται βρίσκονται πάνω στο τιμόνι ώστε ο οδηγός να μην παίρνει καθόλου τα χέρια του από το τιμόνι. Κάτω από το καπό της βρίσκεται ένας V8 4,5 λίτρων, με ισχύ 562 ίππους, ενώ το μοτέρ θα είναι άμεσου ψεκασμού. Το ενδιαφέρον είναι ότι ο κινητήρας θα «πιάνει» τις 9.000 στροφές, αλλά ένα 80% της ροπής των 540 Nm θα είναι διαθέσιμο από τις 3.250 στροφές ανά λεπτό. Η Ferrari 458 Italia θα έχει σκελετό από αλουμίνιο, έτσι ώστε το βάρος να κρατηθεί σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, έτσι δε θα ξεπερνάει τα 1.380 κιλά. Η επιτάχυνση από 0-100 θα ολοκληρώνεται μέσα σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ όσον αφορά την τελική ταχύτητα, αυτή θα αγγίζει τα 325 χλμ./ώρα, κάνοντας την Ferrari 458 Italia την πρώτη V8 Ferrari παραγωγής που σπάει το φράγμα των 320 χλμ./ώρα. Η τιμή της πρώτης Ferrari 458 Italia έφτασε στα 530.000$ στις Η.Π.Α., σε μία φιλανθρωπική εκδήλωση όπου δημοπρατήθηκε. Η εκδήλωση οργανώθηκε από φιλανθρωπικά ιδρύματα με τη συμμετοχή υψηλόβαθμων στελεχών της ιταλικής εταιρείας και τα έσοδα προορίζονταν για την ανακούφιση της Αιτής από τις καταστροφές λόγω του πρόσφατου μεγάλου σεισμού. Ποιος μας διαβεβαιώνει όμως, ότι η πραγματική τιμή της Ferrari 458 Italia, δεν απέχει και πολύ από την τιμή που έφτασε στην δημοπρασία.
Και εγώ θέλω………………Ποιο καλό παιδάκι θα μου το κάνει δώρο…¨))))