Mε αλυσίδα στην τελική μετάδοση με συνδασμένο σύστημα ΑΒS, η Honda Crossrunner 800-102hp, πιθανόν απο την βασική έκδοση και πλούσιο εξοπλισμό στοχεύοντας στην κορυφή της κατηγορίας. Στην Honda πιστεύουν οτι θα καλύψει το κενό ανάμεσα σε ένα γυμνό μοντέλο και ενός…οn off. Πάντως η νέα Honda Crossrunner 800-102hp, δεν θα φημίζεται για την ευκινησία του καθώς το βαρος της φθάνει τα 240 κιλά. Στον τομέα των περιφερειακών, στο μπροστινό μέρος τοποθετείται συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και διαδρομής 165 χλστ., ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων, ενώ η ζάντα είναι διαστάσεων 17×3,5. Το μπροστινό ελαστικό έχει διαστάσεις 120/70-17 και τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους διαμέτρου 296 χλστ. που συνεργάζονται με τριπίστονες δαγκάνες. Στο πίσω μέρος της Honda Crossrunner 800-102hp, το μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου αναρτάται σε μονό αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά, η ζάντα έχει διαστάσεις 17×5,5 και περιβάλλεται από ελαστικό 180/55-17, ενώ το μονό δισκόφρενο έχει διάμετρο 256 χλστ. συνεργαζόμενο με διπίστονη δαγκάνα.
Νέα Honda Crossrunner 800-102hp
H μάχη στα 800cc ξεκίνησε με την Honda να θέλει να διαφοροποιηθεί από τα BMW και τη Triumph, ρίχνοντας στην αγορά ένα ισχυρό όπλο στο πεδίο της μάχης, τη νέα Honda Crossrunner 800-102hp. Αρχικά το περιμέναμε πιο ισχυρό στα 1200 κυβικά, αλλά τελικά σταμάτησε στα 800 με το όνομα Crossrunner. Το πλαίσιο είναι δύο δοκών, κατασκευασμένο από αλουμίνιο, έρχεται με V4 κινητήρα απο το VFR, υδρόψυκτος με ισχύ απο 102 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 7,3 kgm ροπής στις 9.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας φέρει επίσης το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων VTEC της Honda.